Leaseleed

Voice over inzetten voor jouw auto commercial

Geplaatst op

Wanneer de verkopen tegenvallen dan kun je gaan nadenken over het vergroten van de naamsbekendheid van je bedrijf. Hoe trek je meer kopers naar jouw autozaak toe? Dit vereist een stukje marketing. Een veelgebruikte vorm van marketing is een commercial maken die op meerdere platformen te zien is. Dit hoeft dus niet alleen voor TV te zijn, maar kan ook voor online social media. Lees snel verder en ontdek hoe je een effectieve auto commercial maakt. 

Wat is een succesvolle commercial?

Het besluit om een commercial te maken, is vaak een makkelijke beslissing. Hoe moeilijk kan het zijn? Zodra je verder begint aan het plannen van een commercial, dan zul je ontdekken dat er toch aardig wat zaken bij komen kijken. Hoe ga je de plannen en ideeën omzetten naar een goed concept? En hoe zet je dit weer om in kwalitatief goede videoproductie? Je moet een goede balans vinden van kwaliteit en dat de video zijn doel bereikt. Alleen zo maak je een succesvolle commercial.

Bereikt de commercial zijn doel?

Uiteindelijk wil je meer auto’s laten leasen of verkopen. Het is tijd om eerst wat stappen terug te nemen. Je bereikt meer conversie door je commercial effectief in te zetten. Vraag bij jezelf af wanneer dit bereikt is. Wanneer is mijn commercial geslaagd? Voor meer verkoop moet je doelgroep kennis maken met je product en vervolgens geactiveerd worden om over te gaan tot conversie. Je moet dus met een idee komen waar de doelgroep zich mee verbindt en vervolgens interesse heeft om bij jouw autozaak langs te gaan. Fysiek of online.

Hoe spreek je de doelgroep aan?

Doe onderzoek wat de doelgroep aanspreekt en verwerk deze elementen in je commercial ideeën. Vervolgens is het zaak om dit om te zetten in een kwalitatief sterke productie. Ga voor een sterke stem dat de doelgroep aanspreekt. Audio en visuele ondersteuning spelen een bepalende rol. De doelgroep moet zich aangesproken voelen. De aandacht moet gelijk gevestigd worden op wat je te vertellen hebt. De stem is hierbij belangrijk. Ga dus voor een professional, zoals Justin Samgar die een uitstekende voice over kan leveren en die in staat is om de aandacht van je doelgroep vast te grijpen. De kwaliteit van de voice over zorgt er uiteindelijk voor of je doelgroep zich aangesproken voelt en of je commercial gaat slagen.

Gerelateerde berichten

Over ons

Lees meer over leasen in onze blogs.

Contactgegevens

Via info @ leaseleed.nl neem je eenvoudig contact met ons op. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

© 2024 Alle rechten voorbehouden